Manşetler

Buradasın: Türkiye » Burdur » Burdur Şehir Efsaneleri
 

Burdur Şehir Efsaneleri

Reklam

Burdur Şehir Efsaneleri

Burdur İlimizin Efsaneleri Masalları Ve Destanları Sizler İçin.

Alttan okuyalım değerli arkadaşlar.
Burdurun kendi şehir efsanesi açıklaması:

Eski adı Askaniya’dır. İsmini yanında kurulmuş olduğu Burdur gölünden alır.

Yorum Bırakın

Yorumunuzu Buraya Yazın!

İsminiz
E-Mailiniz
Yorumunuz
 
leyla - 06.03.2013 - 15:59
çok güzel yazı
dfg - 13.03.2012 - 10:30
bişey anlamadım bana burada dur efsanesi lazım şiir halinde değil
emre - 28.12.2011 - 21:20
yaa allahınızı seversiniz bunu alman bile bilio niye uzun yazmadınız
sanane - 20.12.2011 - 20:19
burdur efsanesi
buse - 13.12.2011 - 17:30
off yaa bu ne abi bilgi vereceksen öğren de gel bunu ben de biliyom amerikalı da bilio
Sanane :D - 16.10.2011 - 21:29
daha fazla bilgi edinin bence böle kısa olunca öğretmene ödevi veresim gelmio gerçekten eğer bilginiz yoksada paylaşmayın çok saçma olmuş hiçbirşey anlamadım anladıysam bile sayenizde karıştırdım lütfen daha çokk bilgi edinin ve öle paylaşın :) :*
ahsen - 13.04.2011 - 18:52
bence bu konu hakkında daha fazla bilgi yazmalısınız
onur - 07.04.2011 - 08:47
bişey anlamadım saçma
eda - 31.03.2011 - 21:54
hiçç qüzel deilll :D
naber - 29.03.2011 - 16:25
çok saçma
kerim - 29.03.2011 - 16:24
efsane diyoruz sen nediyon
büşra - 26.03.2011 - 15:00
hiç güzel değil
- 21.03.2011 - 18:57
sananee - 13.03.2011 - 16:32
hic isime yaramadıı !!
Diğer yorumları oku >

İlginizi Çekebilecek Diğer Konular

İlginizi Çekebilecek Diğer Konular