Manşetler

Buradasın: Faydalı linkler » Genel Bilgiler » İstanbul Emniyet Müdürlüğü - İEM Randevu Nasıl ve Ne Zaman Alınır?
 

İstanbul Emniyet Müdürlüğü - İEM Randevu Nasıl ve Ne Zaman Alınır?

Reklam

İstanbul Emniyet Müdürlüğü - İEM Randevu Nasıl ve Ne Zaman Alınır?

Merhaba arkadaşlar bu makalemizde İstanbul Emniyet Müdürlüğü resmi web sitesi olan e-randevu.iem.gov.tr adresinden nasıl randevu alacağımızı ince ayrıntısı ile sizlere açıklamaya çalışacağım.

Yakın zamanda Ehliyet, Ruhsat, Passaport gibi Emniyet Müdürlüğünde yapılan işlemlerin internet üzerinden önceden randevu alınması işleme girmişti. Bu nedenle Emniyet Müdürlüğünde yapılacak olan tüm işlemler için E-Randevu sisteminde öncede randevu olarak sıra beklemeden randevu saatinde işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Geçen günlerde Plaka değişikliği için abim randevu alamamaktan nasıl randevu alacağından yakınıyordu. Biraz araştırdıktan sonra nasıl alacağını öğrendi ve nasıl randevu alındığını buradan sizlerle paylaşmak istedim.

Hızlı bir şekilde randevu almak randevu alacağınız kişinin kimlik bilgileri mutlaka olmalıdır. Bunu neden yazdığımı da size aktarayım ben abim için randevu alacaktım abim dışarıda olduğundan TC Kimlik No, Doğum tarihi gibi bilgileri bilmediğim için kendisini aramak zorunda kalmıştım sizde bu bilgileri önceden yanınızda bulundurarak daha hızlı bir şekilde randevu alabilirsiniz.

Öncelikle sabah saat: 09:00da randevu alınabilmektedir. http://e-randevu.iem.gov.tr adresine girerek randevu alacağınız yeri seçin ve randevu alma işlemlerine devam edin.

En sonda randevu alma işlemi bittiğinde, sıra numarası olan bir sayfa gösterecektir, bu sayfayı bir yazıcıdan mutlaka çıktı olarak alın ve o çıktı ile birlikte Emniyete gidin.

Yorum Bırakın

Yorumunuzu Buraya Yazın!

İsminiz
E-Mailiniz
Yorumunuz
 
kenan dere - 23.01.2015 - 05:31
Zalimler için yaşasın cehennem her yaptigiz zerre zulmün hesabı sorulacak mahserde !!!
zehra Albora - 03.11.2014 - 00:30
Cok berbat bir sistem .Allah akil versin bu sistemi kuranlara.inşaallah kisa zamanda duzelir.
Serkan - 22.08.2014 - 04:35
Yazıklar olsun bu zihniyetle yaşayan herkezee avrupa birligine giricekmiş bu ülke bu sistemle bırak avrupa birligi sizler karınızın koynuna girip o haltı bile beceremezsiniz kac ay oldu bi sıra randevu bile alamadım ama ehliyetsiz araba kullanırken yakalayınca hemen cezayı verirsiniz bunada adalet dersiniz önce adalet bakanı burnunun dibini görsün rezil kepaze ettiniz küfür günahmış ne günahıı be bunlar beterin en büyügünü hak ediyolarrr
Ferdi Saldık - 29.07.2014 - 18:08
3 aydır randevu alamıyorum bana yardımcı olun ne yapacagımı bilmiyorum bu nasıl bi sistem tşk...?
Lokman SEYDİOĞLU - 03.07.2014 - 00:08
ne yaptımsa birtürlü rendeu alamıyorum
Aynur Kıvanç - 24.12.2013 - 17:45
ehliyei yenilerken eşimin bir günde kazanamadığı paraları isterken iyi alırkende iyi istersen verme ama bir randevu alamıyoruz yazıklar olsun ya kaçıncı yüzyıldayız sizi kınıyorum ve yuhhhhh diyorum
AYNUR KIVANÇ - 24.12.2013 - 17:42
Allah Rızası İçin düzgün bir site yapın bu nedir ya ben her sabah 8:00 ile 10:00 arası randavu almak için mücadelemi verecem ? Kaçıncı yüzyıldayız ya ? Üçüncü köprünün ayaklarıda bu site gibi olursa yandık bir site bile düzeltilemiyor bir ehliyet yenilemeye eşimin belki bir gün kazanamayacağı paraları isterken iyi yazıklar olsun gerçekten
VOLKAN - 19.12.2013 - 11:42
Avcılar sistemi bile açmıyor uyuyorlar resmen
btl - 17.12.2013 - 21:52
allah kahretsn yaa ehlyt sınavınııı başarıyla geciyorum ve ehliyet almak için pc başında sabahlıyorum bu ne rezillik bu ne kepazelikkk ......
adnan - 11.12.2013 - 12:46
e randuvu sitemi kimin için iyi oldu acaba çalışan memurlar için yoksa biz vatandaşlar içinmi herhalde günlük iki kişiye randuvu veriyorlar ondan sonrası yok nasıl olurda bir randuvu almak için benim gibi gece gündüz internet başinda randuvu almaya uğraşıyor bu vatandaşlar şu zamanada istnbulu gelişmiklik adı altında her şekilde mahfediyorlar nerdeyse 1 hatada 1 blok bitirecek hale geliyorlar ama bir randuvü almak için nedense vatandaşlar haftalarca internet başında uğraşıyorlar bizleri böyle uğraştıran emniyet birimlerini saygı ve sevgilerimizle anıyoruz burası türkiye sözü bize çok yakışıyor modern çile çekme merkezi emniyet
birimleri -----
fikret - 19.11.2013 - 14:46
türkiye böyle olmamalı bune ya rezillik ..
eslem - 08.11.2013 - 11:09
birakin-allah-askina-2aydr-alamiyorum-buna-nasil-sistem-yazik-insanlara-para-almaya-gelince-hemenallah-kahretsin
metin - 07.11.2013 - 02:37
A2 EHLİYET alacağım 3 ay oldu randevu alamadım,bende randevu almadan emniyete gittim bana saat 9:00 da internetten randevu alabileceğimi polis memuru söyledi,bende hergün 9:00 da randevu almaya çalışıyorum ama nafile 3 ay daha uğraşırsam belki alırım!...bu ne biçim sistem yazıklar olsun,2000 yılında e sınıfı ehliyet aldığımda parayı verip anında ehliyetimi almıştım.
İLYAS - 10.10.2013 - 11:12
BUNU HERKES BİLİYO ZATEN BENDE BİŞİ BİLİYON SANDIM
aslan - 09.10.2013 - 12:33
2 haftadır randevu alamıyorum bu nasıl iş yazıklar olsun türkiye
sedat - 01.10.2013 - 16:18
tanıdıgımız yok diye ehliyeti alamıyorum... yazıklar olsun türkiye
gülüzar koç - 19.09.2013 - 10:57
5 gündür randevu alamıyorum
- 05.09.2013 - 02:03
saat kaçla kac arası randavu alanıyo
CEMAL USTA - 29.08.2013 - 13:51
Allah rızası için bir randevu...bende ruhsat yenilemek için randevu almaya çalışıyorum 5 gündür sabah 9 da giriyorum sisteme ama nafile herkes yüklendiği için sistem kitleniyor.Burada sistem bozuk değil arkadaşlar trafik müşavirleri ile ilgili birim ilişkileri.........
emel deniz - 17.08.2013 - 12:47
Ben ruhsat yenilemek için iki gün uğraştım ya verilen şifre için yanlış diyor ya da randevu tarihini tıkladığınızda cevap alamıyorsunuz.Anlayamadım .Emniyete gidiyorsun randevu al diyorlar ama alamıyorsun .Şimdi ben ruhsatımı yenilemeyediğim için arabamı kullanamıyorum.ne yapmama gerek.
Diğer yorumları oku >